Politica de livrare a produselor/serviciilor

Livrarea produselor / serviciilor comercializate pe site-ul andreiteasca.ro se face prin curier in cazul produselor fizice, sau în format electronic via e-mail, in cazul produselor digitale.

Alegeți produsul dorit si apăsați butonul „Cumpără”. Introduceți datele personale si alegeți metoda de plată online sau virament bancar (factura proforma). Vă rugăm să completați formularul de comanda corect și să indicați persoana fizică sau juridică către care se va face facturarea și livrarea.

Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul / serviciul achiziționat vor fi transmise via e-mail.

Dacă alegeți plata online, introduceți datele, apăsați „Plățește Online” si veți fi redirecționat către procesatorul de plăti Netopia MobilPay, unde veți introduce datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de Netopia MobilPay.

Andreiteasca.ro nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră.

Dacă tranzacția este cu succes, veți fi redirecționat înapoi pe site-ul andreiteasca.ro, unde veți primi detalii legate de accesul la produsul / serviciul achiziționat.

Dacă ați ales plata cu virament bancar (factura proforma), veți primi pe email acest document. Pentru accesul la produsul / serviciul achiziționat avem nevoie de dovada plății.

Email-ul care conține informațiile despre modul de utilizare a produselor/serviciilor comandate este livrat către dvs. in maxim 1 zi lucrătoare de la confirmarea plații.  

In cazul produselor fizice, acestea sunt livrate prin curier si ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.

Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.

Politica de retur/anulare

Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe andreiteasca.ro va trebui să contactați Andrei Teașcă PFA prin email la cabinetandreiteasca@gmail.com sau telefonic la 0755334334.

Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 2 zile lucrătoare.

Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 14 zile calendaristice de la data plasării comenzii.

Dacă comanda a fost deja livrată și/sau a suferit adaptări sau personalizări atunci contravaloarea serviciilor prestate va fi scăzută din valoarea rambursată.

Dacă cererea de rambursare este aprobată, contravaloarea plății se rambursează în termen de 14 zile lucrătoare.